تعمیر چای ساز هاردستون

۰۸ ۰۳ ۱۴۰۳

تعمیر چای ساز هاردستون | دستگاه چای ساز یکی از لوازم خانگی است که ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات چای ساز هاردستون داشته باشید. این مشکل ممکن است از عدم استفاده صحیح و یا گذشتن عمر قطعات دستگاه به وجود آید. در بعضی مواقع استفاده از خدمات درست یک مجموعه، موجب می شود تا با هزینه مناسب تر چای ساز شما به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و احتیاجی به خرید دستگاه جدید با هزینه بالا نباشد.

خدمات ویژه تعمیر چای ساز هاردستون در فنی بلد

اولین قدم بعد از به مشکل خوردن دستگاه پیدا کردن یک مرکز تعمیر چایساز هاردستون مناسب است.مجموعه باید از تکنسین های با تجربه و با سابقه کاری بالا استفاده نماید که هر سه ماه دوره های آموزشی جدید را سپری کرده باشند و دوم اینکه با توجه وجود قطعات، با کیفیت های متفاوت در بازار، استفاده از بهترین قطعه موجب می شود تا عمر دستگاه بالاتر رفته و کم تر نیاز به تعمیر چایساز پیدا شود.

بهترین خصوصیاتی که مجموعه که خدمات سرویس چای ساز ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:

. پذیرش سریع درب منزل

. سرعت بالا در تعمیرات و تحویل فوری دستگاه ( ۲ تا ۵ روز کاری)

.استفاده از قطعات با کیفیت و اصل

. ضمانت ۱۰۰ روزه بابت تعمیرات

مجموعه فنی بلد یکی از مجموعاتی است که تمام خدمات بالا را ارائه می دهد و در هنگام پیش آمدن مشکل برای چای ساز میتوانید با ما تماس بگیرید. تکنسین های متخصص در تعمیر چای ساز هاردستون به سرعت مشکل دستگاه شما را حل خواهند کرد.

کافی است روی آیکون موبایل کنار سایت کلیک نمایید و درخواست خود را مطرح نمایید. پیک های ویژه مجموعه به سرعت دستگاه را از شما تحویل خواهند گرفت و به سرعت چای ساز شما را تعمیر خواهند کرد.

مشکلات رایج در تعمیر چای ساز هاردستون

 

– سرویس چای ساز هاردستون که بعد از جوش آمدن آب خاموش نمی شود

اکثر چای سازها طوری طراحی شده‌اند که پس از جوشیدن آب به طور اتوماتیک دستگاه قطع می‌شود و از ادامه جوشیدن آب جلوگیری می‌کند. اگر این اتفاق نیفتاد باید به دنبال عیب در سنسور دما و ترموستات چای ساز باشید. برای آزمایش این قطعات و تعویض آن بهتر است از کارشناسان فنی بلد کمک بگیرید.

– لامپ مربوط به فعال بودن المنت روشن است، ولی آب گرم نمی‌شود

کار المنت گرم کردن آب داخل کتری برقی است. اگر این المنت به هر دلیلی بسوزد، دیگر آب داخل کتری چای ساز گرم نمی‌شود. البته قبل از آنکه مطمئن شوید المنت سوخته است، ابتدا باید کابل برق متصل شده به المنت را بررسی کنید تا قطع نشده باشد.

در صورتی که مطمئن شدید المنت چای ساز شما سوخته است، می‌توانید با خرید و تعویض المنت دستگاه خود چای سازتان را درست کنید. برای این کار ابتدا کتری چای ساز را از سکوی شارژ برداشته آن را برگردانید و چند پیچ اتصال دهنده المنت به بدنه را باز کنید. در زمان باز کردن پیچ‌های المنت دقت کنید که به دستگاه و قسمت آب‌بندی شده آن آسیبی وارد نشود.

معمولا بر روی المنت چای سازها مشخصاتی از قبیل ولتاژ و قدرت حک شده است. توجه داشته باشید که در هنگام خرید المنت جدید حتما به هم‌خوانی در اندازه، ولتاژ و قدرت آن توجه کنید.

– عیب یابی چای ساز هاردستون که آب را جوش می اورد ولی قبل از گرم شدن خاموش می شود

معمولا این مسئله باز به سنسور دمای چای ساز برمی‌گردد. در صورتی که این سنسور خراب شده باشد یا به درستی کار نکند، نمی‌تواند دمای واقعی آب را اندازه‌گیری کند و بر اساس آن کار خود را به درستی انجام دهد.

در سرویس چای ساز با تعویض آن می‌توان این مشکل را حل کرد. البته به یاد داشته باشید که قبل از اینکه نگاهتان به سمت سنسور دمای چای ساز برود، از ضعیف نبودن برق منزل یا محل کارتان مطمئن شوید.

سرویس چایساز هاردستون که روشن نمی شود

ممکن است این اتفاق برای شما بیفتد که با زدن دوشاخه چای ساز به پریز برق، چای ساز شما اصلا روشن نشود. دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که باید یک به یک آنها را بررسی کنید.

در ابتدا و قبل از هر کاری از سالم بودن پریزی که از آن استفاده می‌کنید، مطمئن شوید. برای این کار می‌توانید چای ساز خود را به پریز برق دیگری بزنید یا با فازمتر پریز برقی که دارید استفاده می‌کنید را آزمایش تا از وجود برق در آن اطمینان حاصل کنید. اگر از درست بودن پریز اطمینان یافتید، به سراغ دوشاخه و کابل برق چای ساز بروید و آن را بررسی کنید زیرا وجود هرگونه آسیب در دوشاخه و کابل برق ممکن است علت این مسئله باشد.

اگر از بررسی این موارد به نتیجه نرسیدید، کلید روشن و خاموش شدن دستگاه را آزمایش کنید که به درستی عمل کند، چون گاهی اوقات سیم‌های متصل به کلید ممکن است شل شده یا قطع شده باشند.

دقت داشته باشید که برخی از چای سازها آنگونه طراحی شده‌اند که در صورت درست قرار ندادن کتری و قوری بر روی پایه تعبیه شده، چای ساز روشن نشود. پس قبل از هر کار از این امر مطمئن شوید

در آخر اگر هیچ کدام از این موارد مشکل شما را حل نکرد احتمالا ایراد در برد الکترونیکی چای ساز شما خواهد بود. در اینجا دیگر عیب یابی چای ساز هاردستون را باید تعمیرکاران زبده  بسپارید تا برد الکترونیکی چای ساز شما را تعمیر کنند.

در آخر اگر هیچ کدام از این موارد مشکل شما را حل نکرد احتمالا ایراد در برد الکترونیکی چای ساز شما خواهد بود. در اینجا دیگر کار را باید به دستان پرتوان تعمیرکاران زبده و حرفه‌ای فنی بلد بسپارید تا برد الکترونیکی چای ساز شما را تعمیر کنند.

– علت بستن لایه چربی مانند بر روی آب در چای سازها چیست

این مسئله ارتباطی با چای ساز شما ندارد، بلکه به آب منطقه شما بستگی دارد. شما می‌توانید از آب آشامیدنی موجود در فروشگاه‌ها یا آب تصفیه شده استفاده کنید تا با این مشکل مواجه نشوید.

عیب یابی چای ساز که در زمان استفاده فیوز می پرد

اگر این اتفاق افتاد سریعا چای ساز را از پریز برق جدا کرده و تمامی اتصالات کابلی آن را بررسی کنید. این مسئله ممکن است به دلیل اتصال کوتاه بین اجزای داخلی چای ساز صورت گرفته باشد. برای درست کردن و تعمیر چای ساز هاردستون می‌توانید با تعمیرکاران فنی بلد تماس بگیرید.

– چای ساز روشن می‌شود، ولی آب داغ نمی‌شود

عامل اصلی داغ شدن و جوشیدن آب المنت تعبیه شده در چای ساز است. بنابراین اگر آب شما گرم و داغ نمی‌شود باید اتصالات مربوط به المنت و خود المنت را بررسی و آزمایش کنید.

کار نکردن کلیدهای چای ساز

بخار آب زیاد یا نشتی آب از طرق مختلف به مدارات زیر کتری برقی ممکن است چای ساز را دچار صدمه کند. اگر این اتفاق افتاد حتما چای ساز را سریعا از برق کشیده و سرویس چای ساز هاردستون تعمیرکاران متخصص و ماهر بسپارید.

– کتری چای ساز جرم می‌بندد، برای رفع آن چه باید کرد

همان طور که در سوال‌های قبلی به آن اشاره کردیم، بستن رسوب به دلیل نوع آب آشامیدنی شهری آن منطقه است. برای جلوگیری از این مسئله می‌توان از آب آشامیدنی کارخانه‌ای یا آب تصفیه شده استفاده کرد. ولی اگر خواستید با همان آب شهری موجود در چای ساز چای درست کنید، نگران نباشید. پس از جوشیدن آب جوش کمی صبر کنید تا املاح ته نشین شوند، سپس اقدام به درست کردن چای کنید.
البته به مرور زمان ممکن است جرمی در داخل کتری چای ساز ببندد، ولی اگر می‌خواهید جرم بسته شده در داخل کتری چای ساز را هر بار تمیز کنید، به راحتی می‌توانید با آبلیمو یا سرکه این کار را انجام دهید.

برای این کار ابتدا این موارد را با آب رقیق کرده، سپس در داخل کتری ریخته و بگذارید محلول درست شده در داخل کتری چای ساز بجوشد. مسلما اسیدی بودن این مواد باعث می‌شود جرم داخل کتری چای ساز شما از بدنه جدا شود. سپس کتری را به خوبی با آب شستشو دهید تا کل رسوبات کنده شده از بدنه کاملا از بدنه جدا شده و داخل کتری چای ساز شما تمیز شود.

هزینه تعمیر چای ساز هاردستون

مسلما همان طور که می‌دانید، هزینه تعمیر لوازم خانگی با توجه به تعمیر یا تعویض قطعه معیوب محاسبه خواهد شد که این موضوع بر اساس لیستی از قبل مشخص شده ارایه می‌شود و تعمیرکاران فنی بلد بر اساس آن لیست نسبت به دریافت هزینه از شما اقدام می‌کنند.

روشن است که هزینه تعویض قطعه از تعمیر آن بیشتر خواهد بود، ولی نگران نباشید، چون تعمیرکاران فنی بلد قطعه‌ای را که قابل تعمیر باشد تعمیر می‌کنند تا هزینه پرداختی شما به حداقل برسد. شایان ذکر است که به غیر از هزینه تعمیر یا تعویض قطعه، هزینه دستمزد نیز با توجه به کاری که تعمیرکاران فنی بلد انجام می‌دهند متغییر خواهد بود. ولی نیاز نیست فکر خود را درگیر کنید، چون تمامی این موارد با توجه به قیمت مصوب انجام خواهد گرفت و بعد از عیب یابی چای ساز اعلام هزینه خواهد شد.

عیب یابی انواع چای ساز در فنی بلد

گروه فنی بلد افتخار دارد که کلیه لوازم خانگی معیوب شما را تحویل گرفته و با قیمتی مناسب و با سرعتی بالا کلیه لوازم خانگی برقی شما را تحویل و پس از تعمیر به شما ارایه نماید. کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای فنی بلد همیشه در کنار شما خواهند بود.

خوشبختانه تکنسین‌های فنی بلد با سال‌ها تجربه توانسته‌اند اعتماد و اطمینان مشتریان را به خود جلب کرده و طوری عمل کنند تا مشتریانی که برای اولین بار از گروه فنی بلد مشاوره گرفته و کار تعمیر لوازم خانگی خود را بر عهده این گروه قرار داده‌اند، از مشتریان همیشگی فنی بلد شوند.

تعمیرکاران حرفه‌ای فنی بلد با طی کردن دوره‌های آموزشی تخصصی و آشنایی با برندهای مختلفی که حتی به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند، توانسته است سرعت و دقت در تعمیر لوازم خانگی را از جمله چای سازها به شکلی اصولی انجام دهند. ضمنا حفظ احترام و رعایت اصول مشتری‌مداری از دیگر خصوصیات گروه فنی بلد است. همچنین همراه داشتن قطعات مورد نیاز برای هر وسیله قابل تعمیر در محل نیز از دیگر خصوصیات این گروه است. این کار به صرفه‌جویی شما در زمان و تسریع در تعمیر لوازم خانگی معیوب شده کمک زیادی می‌کند

 

خدمات دیگر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

code