تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز زیگما

۲۸ ۰۹ ۱۴۰۱

تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز زیگما | قهوه به یک نوشیدنی بین المللی تبدیل شده است. قهوه ساز یک وسیله گرمایشی کوچک است که برای دم کردن قهوه از دانه های آسیاب شده طراحی شده است. دو نوع قهوه ساز برقی قطره ای و پرکولاتور هستند. قهوه سازهای قطره ای آب را گرم می کنند و آن را پمپ می کنند تا از درون سبد قهوه چکه کند و به داخل یک پارچ بریزد. قهوه سازهای پرکولاتور آب را به بخار گرم تبدیل می کنند که آب داغ را به سمت لوله ای که در داخل سبد قهوه می ریزد و به محفظه اصلی می رود، می راند. قهوه‌سازها از کلیدهایی برای روشن کردن و تنظیم برق برای گرم کردن آب و از کنترل‌کننده‌هایی برای گرم کردن استفاده می‌کنند که گرما را در قهوه حفظ می‌کنند. دستگاه قهوه ساز نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات قهوه ساز و اسپرسوساز زیگما داشته باشید. این مشکل ممکن است از عدم استفاده صحیح و یا گذشتن عمر قطعات دستگاه به وجود آید. در بعضی مواقع استفاده از خدمات درست یک مجموعه، موجب می شود تا با هزینه مناسب تر قهوه ساز شما به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و احتیاجی به خرید دستگاه جدید با هزینه بالا نباشد.

خدمات ویژه تعمیر قهوه ساز و اسپرسو ساز زیگما در فنی بلد

اولین قدم بعد از به مشکل خوردن دستگاه پیدا کردن یک مرکز تعمیر قهوه ساز زیگما مناسب است. مجموعه باید از تکنسین های با تجربه و با سابقه کاری بالا استفاده نماید که هر سه ماه دوره های آموزشی جدید را سپری کرده باشند و دوم اینکه با توجه وجود قطعات، با کیفیت های متفاوت در بازار، استفاده از بهترین قطعه موجب می شود تا عمر دستگاه بالاتر رفته و کم تر نیاز به تعمیر اسپرسو ساز پیدا شود.

بهترین خصوصیاتی که مجموعه که خدمات سرویس قهوه ساز زیگما ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:

. پذیرش سریع درب منزل

. سرعت بالا در تعمیرات و تحویل فوری دستگاه ( ۲ تا ۵ روز کاری)

.استفاده از قطعات با کیفیت و اصل

. ضمانت ۱۰۰ روزه بابت تعمیرات

مجموعه فنی بلد یکی از مجموعاتی است که تمام خدمات بالا را ارائه می دهد و در هنگام پیش آمدن مشکل برای قهوه ساز یا اسپرسو ساز می توانید با ما تماس بگیرید. تکنسین های متخصص در تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز زیگما به سرعت مشکل دستگاه شما را حل خواهند کرد.

کافی است روی آیکون موبایل کنار سایت کلیک نمایید و درخواست خود را مطرح نمایید. پیک های ویژه مجموعه به سرعت دستگاه را از شما تحویل خواهند گرفت و به سرعت اسپرسو ساز شما را تعمیر خواهند کرد.

چگونه می توانم مشکل قهوه ساز را شناسایی کنم؟

ممکن است برای تعمیر قهوه ساز بتوانید بدون آزمایش چیزی مشکل را ببینید.

  • اگر قهوه‌ ساز اصلاً کار نمی‌کند، مطمئن شوید که دوشاخه به پریز برق وصل است، سیم برق، فیوز داخلی یا ترموستات را بررسی کنید و در صورت نیاز تعویض کنید.
  • در صورتی که قهوه ساز به آرامی دم می‌کند، لوله آب گرم را از نظر انسداد بررسی و تمیز کنید.
  • و اگر قهوه داغ نمی ماند، عنصر گرمایش و کنترل های دستگاه را تست کنید. اگر قهوه‌ساز نشتی داشت، مهر و موم یا واشر را بررسی کنید و در صورت نیاز تعویض کنید .

آشنایی با مشکلات رایج در تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز زیگما

چندین عامل مختلف وجود دارد که باعث ایجاد مشکل در دستگاه قهوه ساز می شود و می تواند عملکرد دستگاه را متوقف کند. در بسیاری از موارد، تجمع مواد معدنی در محفظه گرمایش یا مخزن می تواند باعث آسیب به دستگاه شود. این می تواند بر طعم قهوه تولید شده نیز تأثیر بگذارد. به دست آوردن درک درستی از دلایل پشت این مشکلات می تواند به شما کمک کند تا فرآیند تعمیر و نگهداری موثر دستگاه قهوه ساز را دنبال کنید. این می تواند هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض مداوم دستگاه را کاهش دهد.

اگر تصمیم دارید هر گونه مشکل دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز را به تنهایی عیب یابی کنید، لازم است تمام اقدامات احتیاطی را انجام دهید و ایمنی شخصی خود را حفظ کنید. قبل از جدا کردن قهوه ساز و بررسی اجزای آن، مطمئن شوید که آن را خاموش و از برق جدا کرده اید.

آب به راحتی وارد قهوه ساز نمی شود

این یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در قهوه ساز رخ می دهد. با این حال، این مشکلی است که در اکثر موارد می توان آن را بدون مشکل حل کرد.

علت اصلی این نوع مشکل هر نوع گرفتگی یا گرفتگی آب است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که لوله داخل قهوه ساز را بررسی کنید. اگر در اینجا انسداد وجود داشته باشد، یا اگر لوله مسدود شده باشد، آب یا هر مایع دیگری نمی تواند از آن عبور کند.

همچنین ممکن است لازم باشد بررسی کنید که ترموستات و تایمر دستگاه در وضعیت مناسبی قرار دارند.

اگر این قطعات خوب هستند، ممکن است با مشکل دریچه پمپ سروکار داشته باشید. دریچه پمپ شکسته یا گیر کرده به راحتی می تواند جریان آب را از طریق دستگاه قهوه ساز مسدود کند.

این مشکل همچنین ممکن است نشان دهنده این باشد که قسمت گرمکن دستگاه قهوه ساز خراب شده و دیگر کار نمی کند.

قهوه دم شده از دستگاه گرم نمی ماند

اگر قهوه دم شده از دستگاه به اندازه کافی گرم به نظر نمی رسد، باید عنصر گرمایش دستگاه را بررسی کنید. کلید Keep Warm دستگاه را از نظر تداوم با تستر برق بررسی کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که سوئیچ خاموش شدن خودکار در هنگام دم کردن در موقعیت مناسب قرار دارد.

تعمیر قهوه ساز زیگما که نشتی دارد

در موارد خاص، ممکن است به نظر برسد که قهوه‌ساز شما آب داغ نشت می‌کند یا ممکن است مقدار زیادی بخار آزاد شود. بیشتر اوقات، این نشان دهنده معیوب بودن لوله در دستگاه قهوه ساز است. این وضعیت ممکن است به راحتی با اطمینان از نصب صحیح لوله ها و شل نبودن آنها حل شود.

دم کرده قهوه ساز ضعیف تر می شود

یک شکایت نسبتاً رایج این است که با گذشت زمان، دم نوش تولید شده توسط دستگاه قهوه ساز به تدریج ضعیف تر می شود. در بیشتر موارد این موضوع به صفحه ای که آب را بالای سبد قهوه پخش می کند وصل می شود. اگر ترک خورده یا شکسته است، باید تعویض شود.

تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز زیگما  که صدای کلیک می دهد

گاهی اوقات، یک دستگاه قهوه ساز در طول زمان کار صدا ایجاد می کند. این نه تنها آزاردهنده است، بلکه ممکن است به نظر برسد که کل چرخه دم کردن قهوه را کند می کند.

اگر دستگاه قهوه ساز بسیار آهسته چکه می کند و صدای واضحی همراه آن وجود دارد، این می تواند نشان دهنده انسداد دستگاه باشد. دانه قهوه و رسوبات معدنی آب می تواند لوله های داخل قهوه ساز را مسدود کند. در چنین مواردی، دستگاه اسپرسو ساز باید به درستی تمیز شود تا از رفع کامل هرگونه انسداد اطمینان حاصل شود.

این نوع صدا در دستگاه های قهوه ساز خاصی که تحت فشار هوا هستند بسیار رایج است. هر گونه کثیفی یا باقی مانده ای که در مسیرهای قهوه ساز ایجاد شود باعث ایجاد صدا و اختلال در فرآیند دم کردن می شود. اگرچه کمی گران است، اما ممکن است استفاده از آب آشامیدنی معدنی برای قهوه سازتان گزینه بهتری باشد. این می تواند از تجمع مواد معدنی که باعث ایجاد سر و صدا می شود جلوگیری کند.

صدای دستگاه قهوه ساز نیز در صورت شل شدن قطعات در دستگاه ایجاد می شود. کار کردن با قهوه ساز می تواند منجر به شل شدن برخی از قطعات یا ضعیف شدن اتصالات داخل دستگاه شود. قطعات شل نه تنها باعث ایجاد سر و صدا می شوند، بلکه در فرآیند تولید قهوه نیز اختلال ایجاد می کنند و آن را طولانی تر می کنند. قسمت های مختلف دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه آنها به خوبی نصب شده اند.

قهوه سازهایی که از لوله های آلومینیومی استفاده می کنند، به ویژه در مناطقی که از آب سخت استفاده می کنند، در معرض پوسته پوسته شدن هستند. این صدای کلیک با پر شدن این لوله ها با رسوبات کربنات کلسیم جامد بیشتر می شود. اگر این وضعیت بلافاصله حل نشود، می تواند منجر به مشکلات جدی تری شود و نیاز شما به تعمیرات قهوه ساز و اسپرسوساز زیگما بیشتر شود.

اکثر دستگاه های قهوه ساز دارای یک شیر یک طرفه هستند که در دهانه سطل یا لوله آلومینیومی قرار دارد. این شیر وظیفه کشیدن آب سرد از طریق لوله آلومینیومی و خروج آب جوش از لوله پلاستیکی را بر عهده دارد. اگر هر نوع کثیفی یا باقی مانده جامد دیگری در شیر دستگاه محبوس شود، ممکن است صدای کلیک ایجاد کند. شیر را می توان با یک ابزار نازک یا خلال دندان تمیز کرد.

در صورت خرابی عنصر گرمایش دستگاه قهوه ساز نیز ممکن است صدا ایجاد شود. معمولاً این نوع خرابی دائمی است و به احتمال زیاد دستگاه باید دور انداخته شود. ولی برای مطمئن شدن از مشکل دستگاه می توانید از مجموعه خدماتی فنی بلد که تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز زیگما را انجام می دهند، کمک بگیرید.

اگر سطح آب در مخزن خیلی کم باشد، ممکن است باعث ایجاد صدا نیز شود. این معمولاً زمانی رخ می دهد که دستگاه برای مدت طولانی بدون استفاده روشن بماند. همچنین ممکن است در صورت ایجاد سوراخ در کویل گرمایش ایجاد شود.

خدمات دیگر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

code